Logistikos paslaugų teikimo sprendimai

Rekomenduojame

Transporto valdymas gali būti nelengva užduotis, ypač didelėms įmonėms, kurios kiekvieną dieną išleidžia kelis šimtus transporto priemonių. Pristatymo vėlavimai ar pamestos prekės ir klaidos atsiskaitymuose yra tik keletas problemų, su kuriomis susiduria transporto įmonių vadovai.

Daugelis įmonių domisi, kaip patobulinti ir pagreitinti savo darbą, siekiant pasiūlyti klientams aukščiausios kokybės paslaugas. Transporto pramonę reglamentuoja jos pačios taisyklės,  klientas norėtų produktus gauti kuo greičiau ir pigiau. Norint užtikrinti aukščiausią klientų aptarnavimo kokybę, verta rinktis sistemą logistikoje su daugybe privalumų, kurie leis:

  • sutaupyti laiko, reikalingo planuoti ir vykdyti užsakymus, įvesti duomenis į

daugybę skirtingų sistemų ir atlikti daug kartų pakartotas veiklas,

  • sumažinti finansines išlaidas,
  • padidinti darbo efektyvumą,
  • pagerinti krovinių valdymą,
  • automatizuoti daugelį procesų, pavyzdžiui, sąskaitų faktūrų išrašymą,
  • sugeneruoti dokumentus vienu paspaudimu ir keliomis kalbomis,
  • pagerinti klientų aptarnavimo kokybę,
  • išplėsti programą naujomis funkcijomis, jei auga klientų poreikiai.

Transporto logistikos krovinių siuntėjams keliami du reikalavimai. Be tikslaus ir išsamaus pristatymo, klientai taip pat reikalauja papildomų paslaugų, įskaitant visą informaciją vėluojant ar realiuoju laiku stebint transporto būklę. Svarbūs ir kiti jų pageidavimai, tokie kaip skubus skundo nagrinėjimas, greitesnis prekių grąžinimas.

Be klientų lūkesčių, siuntėjai taip pat turi sumažinti savo išlaidas, kad neatsiliktų nuo konkurencijos. Todėl turi optimizuoti ir kontroliuoti sudėtingus procesus, supaprastinti savo sąnaudų struktūrą ir integruoti logistikos partnerius. Svarbu ne tik padidinti vidaus ir išorės bendradarbiavimo efektyvumą, bet ir paspartinti individualią veiklą, pavyzdžiui atsiskaitymus.

Mobilus užsakymų valdymas suteikia galimybę klientui būti nuolat informuotam, o tai lemia didesnį paslaugomis besinaudojančių įmonių lojalumą ir didesnį konkurencingumą. Privalumai tuo didesni, kuo didesnis duomenų kiekis ir kuo daugiau sistemos funkcionalumų naudojate.

Paskutiniai įrašai